Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik betalen?

Onze website biedt de mogelijkheid om te betalen via iDEAL overboeking of bancontact, zo kunt u veilig en snel betalen.

Hoe lang is de voeding houdbaar?

De verrijkte voeding van Boermarke is in de vriezer tot drie maanden houdbaar.
Wanneer u de voeding in de koelkast bewaard zijn de producten nog 12 dagen houdbaar.

Is er een minimaal bestelbedrag?

U dient voor minimaal €25,- te bestellen. Omdat wij uw bestelling diepgevroren aanleveren kunt u de producten dus enkele maanden bewaren.

Tot wanneer kan ik bestellen?

Wanneer u donderdag voor 12:00 uur besteld wordt uw bestelling vrijdag door PostNL bezorgd. U ontvangt donderdag avond een email met daarin de exacte bezorgtijd.

PostNL

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Indien u iets bent vergeten te bestellen dan kunt u dit aan onze klantenservice doorgeven via 085 1301 766 of via het contactformulier op onze website.

Wat zijn de mogelijkheden tot teruggave van mijn dieetkosten?

In veel gevallen kunt u uw dieetkosten als aftrekpost opgeven bij uw belastingaangifte. kijk op Belastingdienst.nl voor meer informatie.

Contact

Waar kan ik met een klacht terecht?

Voor klachten kunt u ons bereiken via 085 1301 766 of via het contactformulier.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur ‘s ochtends tot 17.00 uur in de middag.

De bezorging van mijn bestelling

Hoe blijven de desserts koud?

De desserts worden verzonden in speciale boxen. Hierdoor blijft het product geruime tijd op temperatuur, lang genoeg om te zorgen dat uw bestelling gekoeld bij u aankomt.

Ik was niet thuis toen de bezorger aanbelde

Onze voeding wordt diepgevroren aangeleverd. Het is dan ook belangrijk dat deze producten zo snel mogelijk in de vriezer worden geplaatst.

Wanneer u niet thuis bent als wij aanbellen, proberen we de bestelling áltijd bij een van de buren te leveren. We bellen maximaal 5 minuten aan bij verschillende buren. Doet niemand open of wil niemand de box aanpakken dan bellen we naar het door u opgegeven telefoonnummer. Indien we u niet te pakken krijgen of levering niet mogelijk blijkt, gaat de bestelling retour. De gemaakte kosten worden doorberekend.

Wanneer en hoe laat bezorgen jullie?

Indien u donderdag voor 12:00 uur bestelt dan bezorgen wij uw bestelling vrijdag tussen 17:00 en 22:00 met PostNL. U ontvangt de dag voor levering een email en SMS met daarin de exacte bezorgtijd.

PostNL

Wat zijn de verzendkosten?

U betaald €4,95 verzendkosten. vanaf €75,- is de levering gratis

Houdbaarheid producten

Hoe lang zijn de producten houdbaar

De eiwit verrijkte producten zijn in de vriezer enkele maanden houdbaar. Indien u de producten in de koelkast bewaard zijn deze 12 dagen te bewaren.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen?

De desserts van Boermarke zijn een product met een beperkte houdbaarheid. Daarom is het niet mogelijk om uw bestelling te retourneren.